torstai 24. helmikuuta 2011

Kaikkea tosi oleellista.

Morjesta pöytään te satiaispesät!


En tosiaankaan osaa vielä tätä blogiani käyttää, joten tätä ihmettä odotellessa on taas hyvä morjestaa paskaa maailmaa. :) 


Kävin shoppaamassa vähän Tiimarissa (jos joku kummastelee mistä noita nappeja naamaani aina saan, niin sieltä!) lilaa villaa tukkaani ja teen siitäkin pari pötköä. Mä niin rakastan ostella kaikkee hilavitkuttimia ja kohentaa mun omaa tyyliä. Fixaan vanhaa ja heitän sekaan IHAN OMIA(!!!) ideoita. Nytkin sieltä Tiimarista tarttui mukaan vaikka mitä, mutten kerro, muuten se saatetaan pölliä.


Miksiköhän mun <3-arskat sai niin paljon kummeksuvia katseita tänään(kin)? :( NE ON IHANAT! Mullon tänään Outer Space meikit, tosin ne ei paljon eroo mun normi luukista.


Mä niin odotan enskuista laivamatkaa ku saan värkätä noista mun ihQostoksista tukkaani ja lärviini kaikkee yyberhassua! Ainiin, tänään alan katseleen kämppiä uutta ja onnellista elämää varten. Saan jättää taakseni tän kateellisten kullinlutkuttajien kylän. Täällä mottona toimii: Jos eroat massasta olet perseestä.


Mun hyvä tuuli katoaa kummasti ku kattoo pihalle ja näkee.... Toijalan. Tää on hyvä paikka niille, jotka ei liiku ulos ku kerran viikossa ja pimeeseen aikaan. Täällä nimittäin kauppareissukin vaihtuu hyvin äkkiä siihen että huoraamassahan sitä oltiin, eikä missään kaupassa. Täällä kun tuo tieto liikkuu suusta suuhun eikä välissä voida kysyä onko huhuilla edes perää.


Jos olen noinkin mulkero, mitä porukka luulee, niin kas kummaa kun minun OIKEAT YSTÄVÄT ovat täysin eri mieltä. Mä oon suvaitsevainen ja avaan mummoille kaupanoven vaikka ne etuiliskin kassajonossa vartin päästä. Minä kummastelen tän porukan toimintaa oman pääni sisällä, enkä juorua/mene etsimällä etsimään niitä juoruja. 


Ja nyt arvoisat kusipäät, jotka tässä kuppakylässä asutte; jättäkää mut oman onneni nojaan. En todellakaan tarvitse selkäänpuukottajia elämääni. :))))


1 kommentti:

  1. Toijala kuulostaa pelottavan paljon Kurikalta jossa riuduin elämäni ensimmäiset 18 vuotta. Pohjanmaan Persereikä

    VastaaPoista

Elämästäni kiinnostuneet