sunnuntai 27. helmikuuta 2011

Lauhaa keliä ja lenkkiä pukkaa.

Tissivöistä iltaa kaikille!


Olen aina ollut niin tissivöitä vastaan, mutta koinkin sen ihan hyväksi kirppariostokseksi tuossa muutama päivä sitten. Saa noi mun yli-isot löllökesämekot ryhtiä. Tosin minä en käytä tuota vyötä tissejä kohottaakseni, koska siihen tarvitsee ensin silarit. Ei noista mun AAAAAAAAA-kupeista oikein mihinkään tyrkylle edes ole ja hyvä niin.


Olen syönyt tänään vitusti suklaapisarakeksejä ja ne tursuaa pian mun korvistakin jo ulos. Siksi tuo lenkki-liite tuohon otsikkoon. Ollaan alettu meinaan ton ukkelin kanssa urheileen. Ei sillä, että mitään maratoonia alettais painaan, mut niin ettei kesällä tartte rannalla hävetä. Ja kyllä, vaikka mulla näitä kiloja ei ole kuin 47,8 tällä hetkellä, niin kyllä on johonkin mun päkkini kadonnu. Sen verran paljastan, etten millekään laiharille ala saatana.


Mulla on kauhea shoppailufriikkeys iskeny. Ennen en ole liiemmin ahtaista pukukopeista piitannyt vaan ostanut vanhan kaavan mukaan xs-koon paitoja. Nykyään kun en aina enää niihin mahdu, niin en ota riskiä, etten vois koskaan käyttääkään sitä. Ja muutenkin kun tuo budjetti ei työttömällä järin taivaita hipova ole. Mä ihmettelen miten opiskelijoilla/sossupummeilla on varaa ryypätä ja ostella silti kokoajan materiaa??? Miten ihmeessä te sen teette laskujen ja muiden menojen ohessa? Kateeks käy.


Postailen sitten lisää noita videoblogeja kunhan opin saatana tätä paskaa käyttään. En ees tiedä näkyykö tuolla yläpaneelissa noi juutubelinkit mun kanavalle? Ei kai sitten... 


Terkkuja pieneltä pyöreämahaiselta Jasminilta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Elämästäni kiinnostuneet