sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Täyskäännöksiä ja käännöksiä

Nyt on ollu sen sellasta kieputusta, ettei meinaa itekään pysyä elämässään mukana. Tässä äsken työhakemustani vähän päivittelin ja vaihdoin lärvikuvan CV:seeni, kun ei oikeen natsannu toi pinkki tukka enää mun nykysen kuontaloni kanssa. Mä oon muutenkin muuttunut nainen.

Ensinnäkin toi mun nykyinen intohimoni KUNTOSALI.

Miten en oo ennen löytäny sitä? Nyt en muuta tekiskään ku hilluis salilla ja ryhmätunneilla kaikenmaailman soudussa, kahvakuulassa, kehonhuollossa... Mut pakko se on tää viimenen 5kk vetää koulun kans täysillä verenmaku suussa, et voi löyhytellä hyviä papereita ku join lukioni pikkusen penkin alle.

Ja tosta juomisesta päästäänkin sujuvasti vaihtaan aihetta... ...juomiseen, tai no juomattomuuteen. Mä oon vakaasti nyt päättänyt et ennen kesää ei tartte vetää perseitä olalle. Eikä välttämättä kesälläkään, miksei terassil voi imee paria kaljaa ja mennä kotiin? Tää viikonloppu minkä olin selvinpäin, oli mun tähänastisista viikonlopuista tyydyttävin ja aktiivisin. Ei tarttenu juoda viimesiä pennejään eikä maata morkkiskrapulassa tuntiakaan. Aivan mahtava fiilis!

Perehdyin mun synaaniki v-lopun aikana ja löysin siitä ihan uusia ominaisuuksia, sanotin räppibiisin, tein CV:n päivityksen ja työhakemuksen, tein etätehtäviä, jotka oli vaikeita, mut jopa taisin pari laskua saada oikeinkin (huomenna deadline). Koin onnistumisen ja onnellisuuden tunteita ja kävin ekalla kahvakuulatunnilla. 

Ja tää koko mun virkeys johtuu juurikin liikunnasta ja ittensä hyvänlaatusesta rääkkäämisestä (koulu on stressipesä ja sali painottaa sitä mukavasti). Mä jaksan paremmin, kun syön paremmin ja enemmän. Unta tartten vähemmän kun ennen, mutta unen laatu on parantunut kun ei tarvi pilleriä popsasta tuntia ennen petiä. Tietty on hermo kireellä välillä, mut se nyt kuuluu mun luonteeseen, eikä sitä voi salilla parantaa täysin.

Ja yksi murhe tipahti harteilta kun mulle irtos B-kortti viime tiistaina. Oonhan mä viel autokoululle pikkusen velkaa, mut nyt mullon se perkeleen kortti, niin ei tarvi sitä enää stressata. Nyt vaan rankkaa ajamista et perse tottuu ratin taakse. Kesällä olis ehkä suunnitelmissa oma auto, kun rahatilanne tästä natsaa.

Ainoo mikä hitusen jännittää on tän kuun viimenen päivä. Mullon aika suukirurgian poliklinikalle... Okei, odotan et saan viisauden hampaat poistettua, mutta se tapa, jolla se tehään on aika raffi. Ikenet skaplellilla auki, hampaat pilkotaan osiin ja palaset nypitään leukaluista yksitellen. Ja kaikki neljä viisuria kerralla paikallispuudutuksessa. Saattaa vallita lievä turvotus, kipu ja mustuus mun naamassa muutaman päivän. No mut siitä postaus ehkä ens kuussa.

Piti iskee ne räppibiisin sanat tähän viel jatkeeks mut ehkä niistä saa sit paremmin irti ku nauhotan sen. Ja kylhän ne jo julkastu on. Tos parin kuun päästä olis sit hyaluronihappobileet stadissa, mut siitä postailen sit myöhemmin lähempänä. Ai hitto, mä odotan kesää, kun nyt reenaan ahkerasti niin pääsee biitsille esitteleen timmiä kroppaa. Pylly on erityisesti reenin alla. Kyykkyjä horo, kyykkyjä!!!

Mut mukavaa sunnuntain jatkoo, meikä vetää parit papu-pekonimätöt viel!

<3:lla Jassu

1 kommentti:

  1. Dejavu, hienoa lukea tällästä tekstiä. Ite 29v mies ja sali, koulu ja terveellinen elämäntapa vaan vie voiton siitä nuoruuden rälläämisestä..jotkut ei vaan tajua lopettaa sitä ajoissa, alkoholismi alkaa jo teini-iässä vaikka sitä ei silloin ajattele. Tsemppiä leikkaukseen.

    VastaaPoista

Elämästäni kiinnostuneet