keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Miten mun vuosi 2011 meni?

Kiitos, ihan hyvin :D

Alkuvuodesta kävin kokeileen armeijan leivissä. Olin siellä 24h ja kysyin ovea. Paskinta koko jutussa oli se, että vain hiusten ajamisen takia. Mulla olis meinaan tällä hetkellä millin siili. Ja nyt kaikki kysyy, että pitääkö muka naistenki vetää siiliksi, niin vastaus on ei. Mutta kuinka moni muistaa millanen tukka mulla oli vuosi sitten? Aivan, sivut oli siilit ja mulloli irokeesi, jonka sai nippanappa ponnarille. Miettikää siitä onko sotilaallinen look.

Äkkiä intissä hutastun vuorokauden jälkeen vedin tukkani siniseksi ja melkolailla samantien heitin siniset rastat päähän. Maaliskuussa meillä oli Villen kanssa vuosipäivä ja käytiin syömässä Hookissa vähä wingsejä. Huhtikuussa äitin ja Villen synttärit samana päivä ja mummon synttärit neljä päivää myöhemmin.

Toukokuussa kävinkin työhaistattelussa Tampereella ja viikkoa myöhemmin musta tuli puhelinmyyjä Fortumille. Myin tuotetta, jota ei voi edes nähdä ja palkkaa tippu. Ihan hyvin, ha? :) Sitä hommaa jatkoinkin touko-kesä-heinä-elo. Mutta välissä upein asia, sain TAO:sta kirjeen, jossa luki "Onneksi olkoon, olet valittu kone- ja metallialan yo-pohjaiseen koulutukseen!" Ei hitto jes, vihdoinkin! Eli lopetin työt elokuuneräänä perjantaina, viikonloppu välissä ja sit alkoi koulu, eli kesälomaa mulla ei siis ollut.

Opintolainan jouduin ottaan, ja joudun ottaan vielä pari kertaa lisää. Varkaudessa käytiin parikin kertaa viime vuonna, ensin kesällä ja sitten vielä lokakuun alussa. Ja sillon mulla oli kauhein tauti ikinä. Mä vaan makasin ja itkin. Kurkku oli niin tulessa, ettei edes Finrexiniä meinannut pystyä nieleen, räkä valu ja kylmähiki virtas. Ja sitä kesti puolitoista viikkoa.

Ja sitten onkin jo melkein joulukuu, yli 700€ veronpalautuksia, uusia kenkiä ja vaatteita, oijoi <3 Materialismionnellisuuden kukoistuskuukausi. Ja nyt tässä ollaan rahattomana opiskelijana alottamassa vuotta 2012, mutta taas hieman lähempänä valmistumista. Joko 2013 joulukuussa tai 2014 toukokuussa mulla on hienomekaanikon tutkinto suoritettuna ja lähes kymppitonni velkaa pankille, mutta varmasti olen onnellinen ja viihdyn työssäni :) <3

Mitkä on teidän 2011 kohokohdat ja tulevaisuuden odotukset? <:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Elämästäni kiinnostuneet