keskiviikko 13. huhtikuuta 2011

Materialismi_onnellisuuttani ja muuta ilonaihetta

Avasin oveni tuossa noin kymmentä vaille neljä Suomen aikaa ja kappas postiksi koko puolentoista viikon poissaoloni aika oli luukustani sujahtanut iso Verotoimiston kirjekuori ja pienempi postikortti.
Postikortissa onnekseni luki, että minulle on maxikirje, jonka voi noutaa postista. Ystävällisin terveisin Itella.

Tällaisia raakileita maksikirjeeni sisältä löytyi. Sutjautin postin naiselle, että aivan kun olisi tyynyn tilannut!Sen verran oli muhkee toimitus tai sitten olin vaan niin liekeissä!

Yllä vasemmalta oikealle: Metallin sininen, Antiikin kultainen, Fuchsian pinkki, Hopea ja mini fuchsia.
Kaikkia värejä on se n. 5 metriä. En aio kaikkia laittaa samaan aikaan päähäni, mutta onpahan valinnanvaraa. Seuraavaksi  paketista pullahti tämän näköistä höttöä:

Fuchsian väristä villaa! (Kuten huomaa, olen tosi innostunut tästä väristä, se hipoo näköhermojani.) Tästä 50 grammasta riittää, pituudesta riippuen, 2-6 patukkaan.
Oheissälää tuli myös mukana, jota on kiva iskeä pompulalisäkkeeseen sekaan:

Anteeksi surkeat kuvanlaadut, en omista mitään hienostokallisto kameraa. Mutta, Rexlacea ovat siis nämä. Yhdessä rullassa on 10 metriä tavaraa ja riittää vaikka kuinka moniin lisäkkeisiin lisukkeeksi! Minä ihastuin tähän heti kun hypistelin ekaa kertaa käsissäni !

Tässä on ensimmäinen koskaan tekemäni ponnarilisäke. Fuchsian pinkkiä cyberloxia kahtena eri kokona. Olen melko tyytyväinen, mutta...

Tässä se on lopullisessa muodossaan rexlacen kera.

Nyt voisin postata tähän loppuun mitä löysin Tampereen Backstreetin loppuunmyynnistä.

Nuo kaksi ekaa purkkia on siis Backstreetiltä Directionin shokkiväri, Cerise.
Jälkimmäinen Crazy color shokkiväri Pinkissimo ostettu Nitro Babesta. Kummankin hintana sama 6,90€
Tosin koen Directionin laadukkaammaksi sillä se on pysyvämpi kuin CC, ainakin minun karheissa hiuksissani.

Nyt minä ne sain hankittua! Nimittäin gogglet/gogglesit tai jopa guugulssit, miksikä rakasta lastaan nyt sit haluaakaan kutsua. Nuo on aika perusmallit, mutta koristeena/surkeasti laitettujen rastojen peittonahan nuo toimivat. Hintaa näillä oli vain 12€ ja linsseihinhän voi lätkästä minkä kuvion ja millä itse haluaakaan.

Oih, ja sitten tämä yhden koon ihana verkkopaita. Tonne vaan joku näppärä toppi alle ja menox. Tälläkin hintaa vain 15€. Tuo oli iloinen yllätys koska, kuvittelin ettei se kunnolla veny ja kun sen iskee päällensä niin se ulottuu vain napaan, mutta väärässä olin. Tosin en suosittele minua juurikaan suuremmalle/suurempi tissiselle, sillä piukea tuo oli ainakin ekalla kokeilulla. Pitkä, mutta piukea, juuri sopiva minulle.

Tämä on yksi hirveimmistä asioista, mitä tiedän. Nimittäin värinpoisto! Ennen iskin päähäni aina sen kaikista kuluttavimman, pelottavimman ja kalleimman Poly Blonden L++, mutta nykyään pidän jo kohtalaisen voimakkaana tätä L1. Vaalentaa 4-6 astetta ja tuntuu, että päänahka irtoaa jo laittamisvaiheessa. Nyt minulla on karsea rupi päässä, joten odotan ihan suosiolla sen paranemista, ennen kun alan sähläämään tuon ko. myrkyn kanssa.

Ja nyt se veroasia. Minä jumalauta saan joulukuussa palautuksia 712, 24€ !!! Kyllä meinaan kelpaa ostaa sit joululahjoja. Taidanpa pitää tuon verorosentin tämänkin vuoden tosi korkealla, sillä joulukuisin alkaa hymyilyttään joka vuosi....

<3:lla PIUSA

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Elämästäni kiinnostuneet