torstai 29. elokuuta 2013

Perseilyn ABC

Aloitetaanpas sitten tämä aakkoskirja ihan alusta. Valaisevana infona seuraavan nautinnollisen ja hieman pyllyä kutittavan merkintäni sisällöstä kerron, että tämä on sitä mun (Jasminin) huikeaa irliä! Mulle sattuu ja tapahtuu, jotkut asiat vituttaa, jotkut vituttaa ja sitten naurattaa, mutta useimmiten vaan... ...vituttaa. Aloitetaan kirjaimesta A:

A niinkuin aamupala, aamupala jota en koskaan syö. Päivän tärkeimmäin aterian skippaan, vaikka mahassa tuntuis olevan kasa loisia syömässä mun sisäelimiä. Nälkä on, mutta mikään ei mene alas. Liekö psyykkistä, mutta joka aamu juon vain kaakaon.

B niinkuin Burana, lääke jota on oltava, mutta vitut se mihinkään auttaa. Olen aina ollut huono syömään lääkkeitä, koska kammoksun tuoteselosteita. Päänsärky lähtee nukkumalla ja nuha nu....

C-vitamiini, jota pitäis ehkä nauttia enemmän. Jatkuvasti väsyttää ja vituttaa. Oon aivan pasCahalvauCsen partaalla, jos joku mainitsee appelsiinin. Kauhea työ saada C ensin auki ja sitten kun haukkaat ensimmäiCn palan, tajuat kuinka pasCaa C on.

D niinkuin darra. Teistä en tiedä, mut mun darrat on aaltoilevaa sorttia. Juomingin alotuksen aikoihin mullei ollu koskaan mitään oloo seuraavana päivänä, parikymppisenä iski niin syvät darrakoomat, että ainoa kulkuneuvo millä ruho liikkui oli sänky. Nykyään vaan väsyttää ja on voimaton olo, mutta pääsen punkasta jääkaapille ja takaisin.

E-pillerit on kummajaisia ainakin meikäläisen elimistölle, joka tuntuu taistelevan jokaista vierasesinettä vastaan. Vie toki alavattakivut mennessään, olettaen ettei puolukat valu kesken pillerilaatan... Mikä stressi?

F niinkuin fööni. Mikä hitto siinä on, ettei tää letti pysy ojossa millään? Lisää kyseiseen sanaan "S" eteen niin tiedät kuinka mun tupee on joka hetki. Föönaamisen jälkeen on helvetti irti, sillä mulla jäi harjastakin kahva narahtaen käteen tossa tovi sitten, koska mun hius on sellasta sorttia, että tähän uppoo ainoastaan moottorisaha.

G-piste. Ei ole.

H niinkuin hampaat. Mun purukalusto on tiettävästi parhaat päivänsä nähneen fossiilin tasolla. Parhaimmillaan kombona ollut samaan aikaan 14 reikää, 4 lohkeemaa, 3 viisaudenhammasta, 1 juurihoitoa vaativa sivuleego ja pienenä pyörän ohjaustankoon hajonneiden etutöhköjen kulmien muotoilu. Teki hiukan mieli porata kun porattiin...

I niinkuin Idols

J niinkuin Jasmin. Tuo naiseuden kaukainen peilikuva. Tuo itsensä tutkiskelun orja. Tuo materialistista maailmaa vastaan kapinoiva muukalainen. Tuo yksinäisellä maitolaiturilla itseään synneistä ämpärissä puhdistava impi. Tuo käsinkosketeltava epäitsekkyyden haamu. Tuo varpaitaan hamuava sinisilmäinen vauva, jolla on valitettavasti silmät kierossa.

K niinkuin kaipuu. Mä oon tosi onneton mun kaipaukseni kanssa. Kaipaan tosi paljon asioita niin menneitä kuin ylipäätään. L-kohdassa lisää...

L niinkuin läheisyys, joo sitä mä kaipaan. Sitä kun joku tuhisee vieressä. Tai vaikka kuorsaa niin, ettei itse saa nukuttua silmäystäkään. Mä oon kaikista luovimmillani kun mullon joku mun vieressä. Se turva, se tieto, että joku vaan on siinä. Lihapullakin alkaa ällällä.

M niinkuin mopoautot. Tästä on ollut paljon puhetta jo pitkän aikaa, mut edelleen sitä mieltä et ne todellakin pois liikenteestä. Perusteluja ei tarvita.

O niinkuin orgasmi (naisen). Ei tämä ei ole urbaanilegenda, mutta mä teen siitä lähes mahdottoman tehtävän miehelle. Miehet tuntuu olevan varmoja taidoistaan, mutta kyllä se vaan niin on, että naiset ne osaa feikata. ;)

P niinkuin pieru. Se ei pelkästään puhdista elimistöä vaan vapauttaa myös mielen, niin oman kuin muidenkin. Pieru on muuten perseestä.

Q... Suurimman osan ajasta taidan olla suhk koht qtamolla...

R niinkuin rakkaus, jos joku sellaisen löytää niin voisiko lahjoittaa minullekin osan? Edes murusen? Oon niin kyllästynyt tähän ikuiseen vanhojen tuttujen kanssa soutamiseen, että tekis ihan hyvää välillä vaikka rakastua niinkun oikeasti.

S niinkuin suola. Ilman suolaa, ruoka on aika jäykkää shaibaa. Ja makeasta en ole oikeastaan napostelumielessä juurikaan välittänyt ja syy siihen löytyy skrollailemalla kohtaan "H". Lisäksi mä oon aina tykänny sanonnasta "elämän suola, mutta miksi? Siksi koska se taipuu niin hauskasti "Te olette mun elämäni suolia." Juuri te, rakkaat lukijasuoleni.

T niinkuin tupakka. Tuo 2,5 vuotta kestänyt tauko syöpäkääryleestä tuntuu niin kaukaiselta. Olinko mä oikeasti savuton niin kauan? Musta pitäis varmaan hakata toi paha tapa pois. Miksi mä tyhmä alotin uudestaan? Only God knows why...

U niinkuin urheilu. Ai vittu mitkä antipatiat töllöstä tulevaa urheilua kohtaan mulla onkaan. Kohdassa "L" en tarkoita, että tahtoisin tällaista urheiluhullu-kategoriaan kuuluvaa tuhisijaa läheisyyteeni. Kyllä pysyy housut visusti kintuissa, jos Urho on auki.

V niinkuin vitutus. Mitä kauemmin elää, sitä enemmän vituttaa. Ja mitä kauemmin kyynistyy yksinään, sitä nopeemmin vituttaa. Mä oon mestari tässä liigassa. Mua ei kauheesti tarvi ärsyttää, että ärsyynnyn. Pitäisi varmaan alkaa hoonaamaan töissä tehtävien hoonauksien lisäksi tätä osioo pään sisältä. Mut helpommin moottorien kytkimiä ajan puhtaaks kun alkaisin selvittään tän pääkopan muttereita oikeisiin lokeroihin.

W niinkuin witutus. Tää on toi edellinen tuplana. Eli joku asia vituttaa valmiiks ja sit joku asia X kaatuu samaan aikaan päälle. Tätä usein kutsutaan edellisestä illasta juurensa juontavaksi rahapula + krapula-kombinaatioksi. Yhdellä sanalla morkkis.

X-files? Kas noin, soiko teilläkin nyt sen antiikkisen sarjan karmiva tunnari päässä?

Y niinkuin yksinäisyys. Monet mieltää, että itsenäisyys on yksinäisyyttä, ei aina, mutta mun kohdalla se pitää paikkansa. Välillä mietityttää kuinka hemmetin riippuvainen mä olen seurasta. Osaan olla yksin, mutta en halua ja siinä on vissi ero. Illat näin koneella naputellessani ja runosuoneni sykkiessä tää on jees, mut sit kun koittaa hetki ennen nukkumaanmenoa, niin ai hitto kun olis kiva joku kämppis vaikka, jolle nauraa tai jonka kanssa nauraa.

Zorro? Oks tällä tunnaria?  Voisin vaihtaa kohdan X tunnarin tähän.

Å niinkuin Åbo, Turku. Mä tykkään ruotsinkielestä ja Turusta. Siksi oon monesti miettiny miks se on muka se Suomen ahteri? Valaiskaa mulle miksi Turku on verrattavissa ulostusreikään? (Itsehän olen Toijalalla haastamassa Turun titteliä ja halutessanne kerron listan miksi)

Ä niinkuin äiti. Äiti (ainakin mun) on ihana, suojeleva, rakastava, mutta myöskin välillä rakastava ilman välissä sykkivää "k":ta. Lähes joka puhelu, mikä äipän kanssa käydään, joudutaan käymään uudestaan, koska joko 1) puhutaan päällekkäin 2) huudetaan päällekkäin. Vaihtoehto 2 on epämieluinen niin kanssamatkustajille kuin puhelun kummallekin osapuolelle. Paskinta tässä on se, että kaikki häviää tän erän. Mutta ei, me ei kuitenkaan riidellä, me keskustellaan!

Ö niinkuin öljy. Tällä alalla sen saaminen ihoonsa on väistämätöntä. Kun tarpeeksi öljysillä näpeillä koitat handlata työkaluja, ne ei pysy käsissä. Vedellä se ei lähde ja saippuat kuivattaa. Ja sitten kun saippuat kuivattaa, joudut rasvaamaan käsiä. Rasva ei kuivu ja se on jo sitten ihan sama onko se rasvaa vai öljyä, kun ne työkalut ei pysy käsissä, joten joudut pesemään käsiä... Ja... niin...

Tässä mun abc, haastan teidät tekemään saman. mulla tää oli vitutuspainotteinen.

Rakkaudella: Jasmin <3

1 kommentti:

  1. P niinkuin Piusa, pirtein ja persoonallisin idoli aikoihin! :) Tsemppaan sua taipaleellasi, niin kisassa kuin näissä muissakin projekteissa, joista olet täällä kertoillut.

    VastaaPoista

Elämästäni kiinnostuneet